صنعت آرایشی و بهداشتی و رنگ مو در ایالات متحده آمریکا - ترجمه مقاله ای از Statista

فروش عمده رنگ مو - فروش عمده اکسیدان - فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

صنعت آرایشی و بهداشتی و رنگ مو در ایالات متحده آمریکا - ترجمه مقاله ای از Statista

این مقاله رو ترجمه کردم تا ببینید توی سایر کشورها تو این حوزه چه خبره... برای اطلاعات بیشتر درباره خرید عمده رنگ مو و نمایندگی بهترین رنگ موها در ایران روی لینک ها کلیک کنید :)

صنعت لوازم آرایشی در ایالات متحده - آمار و حقایق

محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، لوازم آرایش، عطر، لوازم آرایشی و دئودورانت ها و لوازم آرایشی دهان و دندان از دسته بندی های اصلی بازار لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. از اوایل قرن بیستم، تولید محصولات آرایشی و بهداشتی توسط تعداد انگشت شماری از شرکت‌های چند ملیتی کنترل می‌شود - L'Oréal، Unilever، Procter & Gamble Co.، The Estee Lauder Companies، Shiseido Company. در سال 2018، ایالات متحده با ارزش‌ترین بازار زیبایی و مراقبت شخصی در جهان در نظر گرفته شد و در آن سال تقریباً 89.5 میلیارد دلار درآمد داشت.

بخش لوازم آرایشی مختلف، اندازه های مختلف
در دسته لوازم آرایشی در ایالات متحده، لوازم آرایش چشم سودآورترین بخش بود. در سال 2020، حدود 1.96 میلیارد دلار از فروش لوازم آرایشی چشم در ایالات متحده تولید شد، لوازم آرایشی صورت با درآمد فروش 1.9 میلیارد دلار دومین بخش سودآور بود. در صنعت لوازم آرایشی چشم، ریمل محصول پیشرو در ایالات متحده بود که این بخش همچنین شامل خط چشم، سایه چشم، آرایش ابرو و ترکیبات چشم بود. علاوه بر بخش لوازم آرایشی چشم، رژ لب همچنین بخش سودآوری در صنعت آرایشی در ایالات متحده بود و 647.31 میلیون دلار درآمد برای دسته لوازم آرایشی لب داشت.

برندهای محبوب در ایالات متحده
با توجه به وسعت بازار لوازم آرایشی در ایالات متحده، مصرف‌کنندگان با گزینه‌های تقریباً نامحدودی در مورد برندهایی که می‌خواهند خریداری کنند، روبه‌رو هستند، که چندین برند به عنوان محبوب‌ترین آنها متمایز هستند. بر اساس یک نظرسنجی در سال 2019، در شبکه های اجتماعی، Huda Beauty با 246.37 میلیون اکشن بیشترین میزان تعامل کاربر را داشته است. در رتبه دوم شرکت لوازم آرایشی کایلی قرار گرفت که 215.24 میلیون اقدام بین پلتفرمی را به خود اختصاص داد. بر اساس خرده‌فروشی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای زیبایی Ulta Salon، Cosmetics & Fragrance یکی از پیشروترین خرده‌فروشان سلامت و زیبایی در ایالات متحده بود که در سال 2019، Ulta تقریباً 7.4 میلیارد دلار فروش خرده‌فروشی داشت. در آن سال، خرده فروشی Sephora در مجموع به 5.9 میلیارد دلار آمریکا رسید. در سال‌های اخیر، تجارت الکترونیک نقش بیشتری در صنعت آرایشی و بهداشتی ایالات متحده داشته است. پیش بینی می شد که سهم فروش آنلاین سلامت و مراقبت شخصی به عنوان درصدی از کل فروش خرده فروشی تجارت الکترونیک از هفت درصد در سال 2017 به 8.6 درصد در سال 2024 افزایش یابد. در سه ماهه اول سال 2018، فروش دسته لوازم آرایشی آمازون در مقایسه با 20 درصد افزایش یافت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.